Als praktijk willen we het u gemakkelijk maken om met ons te communiceren. Om deze reden hebben we ook een patiëntenportaal laten inrichten. Het is gratis voor al onze patiënten.

Het portaal heeft de volgende drie mogelijkheden:

Als u een afspraak wilt maken met de huisarts of doktersassistente kunt u met de praktijk bellen. Soms komt dit u niet uit of is het erg druk aan de telefoon. Daarom de mogelijkheid om voortaan direct uw afspraak bij de dokter zelf in te boeken via het patiëntenportaal.

Uw recepten kunt u inspreken via de recepten-lijn: optie 3 op ons bekende nummer 0578-612472. Handiger kan het zijn als u hiervoor een automatische herinnering krijgt via de email en dat u gewoon uw eerder uitgeschreven medicijn aan kunt klikken. Dit is mogelijk via het patiëntenportaal. Alhoewel u al uw voorgeschreven medicatie kunt zien is de e medicatie-herhaalservice bedoeld voor medicatie die chronisch gebruikt worden.

Uw arts noemde dat u bepaalde medicatie niet meer mocht gebruiken vanwege uw nierfunctie, maar welke medicijnen waren dat ook al weer? Voor een dergelijke vraag hoeft u niet naar de praktijk te komen, maar wel belangrijk dat u het antwoord weet. U kunt altijd met de doktersassistente bellen, maar u kunt de vraag ook via het patiëntenportaal stellen, dat scheelt u tijd!

Omdat het patiëntenportaal voor de meesten die dit lezen nieuw is, hebben we een korte presentatie gemaakt hoe het portaal praktisch werkt.